Priemonės

Pasiūlyti savo priemonę

Švietimo, mokslo ir sporto ministras 2022 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. V-836 patvirtino Bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių atitikties teisės aktams įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarkos aprašą. Naujos redakcijos aprašas nustato bendruosius ir specialiuosius reikalavimus bendrojo ugdymo dalykų vadovėliams ir mokymo priemonėms, bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių vertinimą, turinio kokybės užtikrinimą ir atsakomybes, aprūpinimo tvarką.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę atsiųskite prašymą su deklaracija el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

Žaidimas „Taxlandia“

Tai žaidimas skritas susipažinti su biudžeto sudarymu ir jo valdymu. Žaidėjas tampa "Taxlandijos" šalies ministru pirmininku ir periima...

Skaitmeninių priemonių su užduotimis katalogas „Pažinkime supantį pasaulį“

Kauno lopšelio-darželio „Ežiukas“ komanda 2022 metų kovo mėnesį kvietė ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojus ir...

Edukaciniai žaidimai vaikams

Edukaciniai internetiniai žaidimai skirti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Žaisdami vaikai išmoksta skaityti,...

Reflectus

Reflectus - yra mokytojų praktikų sukurtas internetinis reflektavimo įrankis moksleiviams ir mokytojams. Reflectus sistema yra skirta palengvinti,...

elicėjus

Mes padedame 9-12 kl. moksleiviams pasiruošti matematikos egzaminui sukurdami motyvuojančią aplinką, galimybę mokytis iš geriausių...

ScratchJr

Programavimo priemonė skirta jaunesniojo amžiaus (5–7 metų) vaikams. Ja galima kurti nesudėtingas programas, interaktyvius pasakojimus,...

Coolmath4kids 

Svetainė skirta matematikos mokymuisi 1–6 klasėse. Čia galite rasti interaktyvių matematinių žaidimų, trumpų testų, loginių užduočių ir jų...

10monkeys

Linksmos matematinės užduotys pradinių klasių mokiniams. Bandomojoje versijoje neišsaugomi mokinių rezultatai.

CoderZ

„CoderZ“ yra novatoriška ir smagi mokymosi platforma, skirta mokiniams visame pasaulyje užsiimti robotika, informatika ir STEM,...

E. lankos

Atnaujintoje mokymo(si) aplinkoje e.lankos rasite interaktyvų, dinamišką ir gyvą „Baltų lankų“ vadovėlių“ leidyklos...

e.vadovėliai.lt

Svetainėje talpinami leidyklų TEV, „Didakta“, „Briedis“ skaitmeniniai vadovėliai ir užduočių knygos bei skaitmeniniai...

EDUKA klasė

„EDUKA klasėje“ rasite daugiau nei 300 leidyklų „Šviesa“, „Briedis“, „TEV“ ir...