palette Kultūrinės-meninės krypties edukacinės programos
Muzikos paslaptys
Tikslas – supažindinti mokinius su muzikos menu, muzikos instrumentų istorija ir leisti juos išbandyti praktiškai. Mokiniai teoriniu ir praktiniu, patyriminiu būdu susipažins su muzikos menu, instrumentais ir muzika: sužinos, nuo ko prasidėjo muzika, kaip ji keitėsi istorijos verpetuose, koks buvo pradinis natų raštas, kaip ir kodėl atsirado pirmieji vargonai. Mokiniai paprastai ir suprantamai supažindinami su simfoninio orkestro instrumentais, susiejant jų pavadinimus su išvaizda ir skambesiu. Taip pat – su instrumentų grupėmis (styginiais, mediniais, pučiamaisiais ir kt.), instrumentų atsiradimo ir vystymosi istorija. Praktinėje dalyje parodomi pagrindiniai grojimo instrumentais principai, mokiniai kviečiami pabandyti groti pasirinktu instrumentu – visus instrumentus galima paliesti rankomis, kilnoti, bandyti groti ir net ardyti!
style Technologijų ir kūrybinių industrijų krypties edukacinės programos
Kūrybinės dirbtuvės „Aš išradėjas"
Programos tikslas – sužadinti mokinių gebėjimą mąstyti nestandartiškai ir norą kurti įvairius naujoviškus dalykus. Edukacijos metu nagrinėjami išradybinio mąstymo ir naujų idėjų kūrimo principai, pasakojama, kaip ir kur gimsta naujovės bei kokie išradimai mūsų dar laukia ateityje, apžvelgiamos netradicinės paskirties prietaisų/instaliacijų/daiktų kūrybos ir gamybos galimybės bei demonstruojami turimi pavyzdžiai, supažindinama su projektavimo, prototipavimo ir modeliavimo praktika. Praktinėje dalyje mokiniai mažose grupelėse sumaketuoja, išpjauna ir susikonstruoja įvairius tūrinius maketus. Pabaigoje aptariamos galimybės užsiimti išradybine veikla namuose ar mokykloje.
nature_people Gamtinės ir ekologinės krypties edukacinės programos
Paukščių atpažinimas ir stebėjimas
Daugumos mūsų pažintis su sparnuočiais prasideda mokykloje per biologijos pamokas. Miške, parke arba pievoje pirmiausia aptinkame ne patį paukštį, o išgirstame jo kontaktinį balsą, pavojaus signalą, teritorijos žymėjimo giesmes ir tik tada, jeigu sustojame kelioms minutėms, galime pamatyti ir atpažinti rūšį. Paukščių stebėjimas nėra tik pomėgis, tai gyvenimo būdas ir mokslas, tačiau išmokti aptikti ir atpažinti dažniausius mūsų šalyje perinčius, žiemojančius arba migruojančius paukščius gali kiekvienas. Pagrindinis šios programos tikslas – suteikti žinių, reikalingų savarankiškam paukščių pažinimui. Edukacinė programa įgyvendinama atsižvelgiant į vaikų amžių: jei dalyviai – pradinukai, įgyvendindami programą pateiksime tik abstrakčius pavadinimus, tokius kaip zylė, gulbė, antis, o vyresnieji susipažins plačiau ir gebės atskirti didžiąją zylę nuo mėlynosios, gulbę giesmininkę nuo gulbės nebylės ir t.t. Dar neįgudusioms akims sudėtinga pamatyti, ant kurios šakos tupi paukštis, todėl tinkamai supažindinti su paukščiais padės planšetiniai kompiuteriai. Programa suteiks galimybę patirti pažinimo džiaugsmą, paruoštos užduotys gamtoje leis išgyventi mokymosi ir veiklos sėkmę. Tik tinkamai supažindinus mokinius su biologine įvairove, skatinsime jos puoselėjimą ir išsaugojimą.
school Kūrybiniai mokyklų projektai
Madų šou „Aš žalias“
language Nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=EnDNXtvz5h4&feature=youtu.be