FCE Practice Tests. Upper-Intermediate lygis. XII kl. XI m. m.

arrow_back Grįžti atgal

FCE Practice Tests. Upper-Intermediate lygis. XII kl. XI m. m.
Dyer Karen, Harwood Dave

Mokymo priemonė yra skirta ruošti (s) anglų kalbos egzaminui brandos ir/arba ruošti (s) Cambridge ESOL First Certificate in English (FCE) egzaminui. Vadovėlis paruoštas remiantis 2008 m. Cambridge ESOL First Certificate in English Examination reikalavimais ir pagal bendruosius Europos kalbų mokymo, mokymosi ir vertinimo metmenis. Ugdo mokymo programose ir lavinimo standartuose numatytus bendruosius gebėjimus B2 lygiu. Vadovėlis turi skirtą mokytis metodinę sąrangą: medžiagą bendrosiose programose apibrėžtam ugdymo turiniui perteikti, įvairias užduotis žinioms įgyti ir kalbos gebėjimams (skaitymui, klausymui, rašymui, kalbėjimui ir kalbos vartojimui) lavinti, priemones pažangai ir pasiekimams įsivertinti. Vadovėlis skirtas nuosekliam ir sistemingam rašytinio teksto supratimo (skaitymo), kalbos priemonių vartojimo (kalbos vartojimo), rašytinio teksto kūrimo (rašymo) ir kalbėjimo įgūdžių vystymui.

Vadovėlį sudaro aštuoni testai:

a) Skaitymo įgūdžių vystymo testai, kurie susideda iš trijų dalių. Skaitymo gebėjimų tikrinimo užduotys atitinka Bendrosiose programose numatytus rašytinio teksto supratimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį „Aukštuma“ (Vantage) (B2). Rašytinių tekstų turinys atitinka brandos egzamino programoje numatytas temas ir potemes: žmogus ir aplinka, gyvenimo formos mieste ir kaime, sveika gyvensena, aplinkos apsauga, dabarties ekologijos problemos, jų sprendimo būdai ir t.t.

b) Rašytinio teksto kūrimo testai, kuriuos sudaro dvi dalys. Abi rašymo gebėjimų tikrinimo užduotys atitinka Bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose numatytus rašytinio teksto kūrimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį B2. Ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis jas pagrindžiant, parinkti tinkamą teksto išdėstymą pagal pateiktą užduotį, parinkti kalbos raiškos priemones, atitinkančias užduoties turinį ir rašymo tikslą, pritaikyti kalbos stilių pagal adresatą ir kuriamą situaciją, taisyklingai vartoti kalbos priemones.

c) Kalbos priemonių vartojimo (kalbos vartojimo) testai, kuriuos sudaro keturių tipų užduotys, padedančios ugdyti leksinių ir gramatinių struktūrų taisyklingo vartojimo kompetenciją.

Vadovėlio gale prieduose pateikiamos papildomos užduotys tolimesniam mokymui(si) taisyklingai vartoti kalbos priemones.

d) Klausymo testai susideda iš keturių dalių. Kiekvieną dalį sudaro įrašytas tekstas ir sakytinio teksto supratimo užduotis. Klausymo gebėjimų tikrinimo užduotys atitinka Bendrosiose programose numatytus sakytinio teksto supratimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį „Aukštuma“ (Vantage) (B2). Tekstų tipai ir žanrai: informacinis tekstas su samprotavimo elementais, pažintinė radijo laida, interviu. Garso plokštelėje įrašai autentiški, panaudota įvairi tarsena ir garso efektai.




Atsiliepimai

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Duomenys

Ugdymo sritis
Kalbinis ugdymas
Dalykas
Užsienio kalba (anglų)
Klasė
12 klasė
Kalba
Anglų
Tinkamumas specialiųjų poreikių mokiniams
Nepritaikytas
Puslapių skaičius
223
Pirmojo leidimo metai
2010
Leidimas
Naujas (pirmasis)
ISBN
978-88-536-1259-5
Būsena
Kita
Skaitmeninis
ne
Leidėjas
European Language Institute/Atstovas UAB „Litterula“
Leidėjo adresas
Palangos g.1, LT-01117 Vilnius
Leidėjo telefonas
8 5 212 3844
Leidėjo svetainė
www.litterula.lt
Leidėjo el. paštas
litterula@tdd.lt
MOBIS failas
VAD0000002650.2709
Leidėjo pasirinkto vertintojo recenzija
FCE Practice Tests.pdf