FCE Practice Tests. Upper-Intermediate lygis. XII kl. XI m. m.
Dyer Karen, Harwood Dave
Mokymo priemonė yra skirta ruošti (s) anglų kalbos egzaminui brandos ir/arba ruošti (s) Cambridge ESOL First Certificate in English (FCE) egzaminui. Vadovėlis paruoštas remiantis 2008 m. Cambridge ESOL First Certificate in English Examination reikalavimais ir pagal bendruosius Europos kalbų mokymo, mokymosi ir vertinimo metmenis. Ugdo mokymo programose ir lavinimo standartuose numatytus bendruosius gebėjimus B2 lygiu. Vadovėlis turi skirtą mokytis metodinę sąrangą: medžiagą bendrosiose programose apibrėžtam ugdymo turiniui perteikti, įvairias užduotis žinioms įgyti ir kalbos gebėjimams (skaitymui, klausymui, rašymui, kalbėjimui ir kalbos vartojimui) lavinti, priemones pažangai ir pasiekimams įsivertinti. Vadovėlis skirtas nuosekliam ir sistemingam rašytinio teksto supratimo (skaitymo), kalbos priemonių vartojimo (kalbos vartojimo), rašytinio teksto kūrimo (rašymo) ir kalbėjimo įgūdžių vystymui.
Vadovėlį sudaro aštuoni testai:
a) Skaitymo įgūdžių vystymo testai, kurie susideda iš trijų dalių. Skaitymo gebėjimų tikrinimo užduotys atitinka Bendrosiose programose numatytus rašytinio teksto supratimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį „Aukštuma“ (Vantage) (B2). Rašytinių tekstų turinys atitinka brandos egzamino programoje numatytas temas ir potemes: žmogus ir aplinka, gyvenimo formos mieste ir kaime, sveika gyvensena, aplinkos apsauga, dabarties ekologijos problemos, jų sprendimo būdai ir t.t.
b) Rašytinio teksto kūrimo testai, kuriuos sudaro dvi dalys. Abi rašymo gebėjimų tikrinimo užduotys atitinka Bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose numatytus rašytinio teksto kūrimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį B2. Ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis jas pagrindžiant, parinkti tinkamą teksto išdėstymą pagal pateiktą užduotį, parinkti kalbos raiškos priemones, atitinkančias užduoties turinį ir rašymo tikslą, pritaikyti kalbos stilių pagal adresatą ir kuriamą situaciją, taisyklingai vartoti kalbos priemones.
c) Kalbos priemonių vartojimo (kalbos vartojimo) testai, kuriuos sudaro keturių tipų užduotys, padedančios ugdyti leksinių ir gramatinių struktūrų taisyklingo vartojimo kompetenciją.
Vadovėlio gale prieduose pateikiamos papildomos užduotys tolimesniam mokymui(si) taisyklingai vartoti kalbos priemones.
d) Klausymo testai susideda iš keturių dalių. Kiekvieną dalį sudaro įrašytas tekstas ir sakytinio teksto supratimo užduotis. Klausymo gebėjimų tikrinimo užduotys atitinka Bendrosiose programose numatytus sakytinio teksto supratimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį „Aukštuma“ (Vantage) (B2). Tekstų tipai ir žanrai: informacinis tekstas su samprotavimo elementais, pažintinė radijo laida, interviu. Garso plokštelėje įrašai autentiški, panaudota įvairi tarsena ir garso efektai.
Duomenys
- Ugdymo sritis
- Kalbinis ugdymas
- Dalykas
- Užsienio kalba (anglų)
- Klasė
- 12 klasė
- Kalba
- Anglų
- Tinkamumas specialiųjų poreikių mokiniams
- Nepritaikytas
- Puslapių skaičius
- 223
- Pirmojo leidimo metai
- 2010
- Leidimas
- Naujas (pirmasis)
- ISBN
- 978-88-536-1259-5
- Būsena
- Kita
- Skaitmeninis
- ne
- Leidėjas
- European Language Institute/Atstovas UAB „Litterula“
- Leidėjo adresas
- Palangos g.1, LT-01117 Vilnius
- Leidėjo telefonas
- 8 5 212 3844
- Leidėjo svetainė
- www.litterula.lt
- Leidėjo el. paštas
- litterula@tdd.lt
- MOBIS failas
- VAD0000002650.2709
- Leidėjo pasirinkto vertintojo recenzija
- FCE Practice Tests.pdf
Atsiliepimai