Mąstau, bendrauju, gyvenu. Etika. VII kl.
Melnikova Raisa, Lastakauskienė Agnė
Vadovėlio turinys padeda mokiniams siekti bendrosiose programose apibrėžtų ugdymo(-si) tikslų ir rezultatų. Dar daugiau: kuriama nauja etikos mokymo(-si) sistema, orientuota į mokinių mąstymo ir etinės kultūros ugdymą(-si).
Vadovėlių medžiaga labai turininga ir įvairi: suskirstyta į keturis skyrius. Skyriuje AŠ PATS (8 temos) nagrinėjami saviugdos ir savisaugos klausimai. Skyriuje AŠ IR TU (10 temų) atskleidžiami dviejų asmenų bendravimo klausimai. Skyriuje AŠ IR MES (7 temos) aptariama, kaip dalyvauti bendruomenės gyvenime ir bendroje veikloje. O skyriuje AŠ IR TAI (8 temos) svarstoma, kas daro gyvenimą įdomų, svarstomas aplinkos poveikis mums. Kiekvienas skyrius baigiamas kartojimo užduotimis. Jos padės įvertinti, ką mokiniai suprato, kiek įsiminė, ko išmoko. Vadovėlio pabaigoje pateikti literatūros ir iliustracijų sąrašai. Vadovėlis parengtas grindžiant pagrindiniais didaktikos principais: integralumu, sistemingumu, kontekstualumu, prasmingumu, prieinamumu, aiškumu, vaizdumu. Tekstai, parinkti moksleiviams, aktualūs savo turiniu, paremti faktine medžiaga. Kiekviena tema pateikiama įdomios informacijos, naujų sąvokų su paaiškinimais, skirtingo sudėtingumo tekstų. Išnagrinėti tekstus, suvokti pamokos temą ir apibendrinti išmoktus dalykus padeda suformuoti klausimai, juos įtvirtinti — klasės ir namų darbų užduotys.
Aiški ir apgalvota metodika. Vadovėlyje lengva orientuotis. Jame išlaikyta pamokos struktūra: nurodytos svarbiausios pamokos dalys, temos ir tikslai. Išryškinti kiekvienos temos pagrindiniai terminai, pateiktos apibrėžtys, svarbiausių žodžių paaiškinimai. Rasite ir papildomos informacijos, susijusios su tema. Tekstai, iliustracijos ir parinkti klausimai padės apmąstyti problemas, su kuriomis susiduria ne tik bendraamžiai, bet ir vyresni žmonės.
Nuo kitų vadovėlių šis skiriasi vadovėlio strategija orientuota į bendrųjų gebėjimų, vertybinių nuostatų ugdymą, kompetencijų suteikimą, ji grindžiama ne tiek žinių perteikimu ir perėmimu, kiek jų analize, kritišku vertinimu ir praktiniu naudojimu, o tekstų ir užduočių sistema kreipia mokytojų ir moksleivių pastangas specialiųjų gebėjimų sričių vystymui..
Pratybų sąsiuviniai — daug įvairių užduočių, papildančių vadovėlio medžiagą. Tai mokytojui padės pagal klasės poreikius, galimybes ir interesus parinkti papildomų užduočių.
Duomenys
- Ugdymo sritis
- Dorinis ugdymas
- Dalykas
- Etika
- Klasė
- 7 klasė
- Kalba
- Lietuvių
- Tinkamumas specialiųjų poreikių mokiniams
- Nepritaikytas
- Pirmojo leidimo metai
- 2008
- Leidimas
- Naujas (pirmasis)
- ISBN
- 978-9986-433-46-0
- Būsena
- Galiojantis
- Skaitmeninis
- ne
- Leidėjas
- Leidykla „Enciklopedija“
- Leidėjo adresas
- Krokuvos g. 8A-40, LT-09314 Vilnius
- Leidėjo telefonas
- 8 5 275 5032
- Leidėjo svetainė
- Nenurodyta
- Leidėjo el. paštas
- enciklopedija@takas.lt
- MOBIS failas
- VAD0000002049.2709
Atsiliepimai