Lietuvių kalba II klasei 2 dalis (serija „Taip“)

arrow_back Grįžti atgal

Lietuvių kalba II klasei 2 dalis (serija „Taip“)
Vilma Dailidėnienė, Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Nomeda Kasperavičienė

         Serijos „TAIP!“ antros klasės lietuvių kalbos vadovėlio komplektas parengtas pagal atnaujintą Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendrąją programą (2016). Vadovėlio medžiaga, atrinkta pagal Bendrojoje programoje nurodytą literatūros sąrašą, padeda siekti Bendrojoje programoje įvardytų tikslų ir uždavinių, ugdytis reikiamas nuostatas, gebėjimus, žinias ir supratimą, nes tai užtikrina vadovėlio autorių teikiama suderinta kalbinių ir literatūrinių užduočių sistema. Kalbinių gebėjimų ugdymas, atsižvelgiant į 2 klasės mokinių amžių ir ugdymo tikslus, vyksta nuosekliai, pradedant nuo gebėjimo pasinaudoti dar pirmoje klasėje susiformavusiais skaitymo bei rašymo įgūdžiais, kuriais remiantis mokomasi skaityti, suprasti ir nagrinėti ilgesnius ir sudėtingesnius (nei pirmoje klasėje) tekstus, padėsiančius mokiniams ne tik įtvirtinti skaitymo technikos įgūdžius, bet ir giliai suprasti skaitomų įvairių literatūrinių ir informacinių tekstų turinį. Autorių pasiūlyta nauja metodika mokiniams padeda išmokti naudotis įvairiomis skaitymo ir rašymo (teksto kūrimo) strategijomis, mokytis suprasti literatūriniuose ir informaciniuose tekstuose taikomas kalbinės raiškos priemones, daryti išvadas, reikšti nuomonę apie tekste vaizduojamus įvykius, veikėjų poelgius, turtina mokinių žodyną, lavina vaizduotę, ugdo literatūrinį skonį ir intuityvų kalbos sistemos pajautimą.

         Ugdymo turinio tematika, vaizdinė medžiaga ir užduotys pritaikytos įvairaus sudėtingumo gebėjimams ugdyti. Vadovėlis išsiskiria tikslinga mokymosi pagalbos sistema, jame pateikiamos mokytis padedančios priemonės – skaitymo, pasakojimo bei rašymo strategijos, aiškinamieji žodynėliai, rašymo ir pasakojimo schemos, pasirenkamieji individualūs mokymosi būdai – mokiniams padės išmokti praktiškai taikyti aktualias taisykles, pasinaudoti rekomenduojamais kalbiniais modeliais, atkakliai siekti tikslo ir įveikti vis sudėtingesnes užduotis.

       Vadovėlio metodinė struktūra yra paprasta ir aiški tiek mokytojui, tiek mokiniui. Vadovėlis taip pat pratina mokinį kiekvienos pamokos pradžioje domėtis, ką jis šį kartą sužinos, išmoks, gebės atlikti, o pamokos pabaigoje – įsivertinti, pasitikrinti, stebėti savo pažangą, apmąstyti, kas pavyko, ko dar reikia pasimokyti. Šio vadovėlio temų turinį papildo ir praplečia skaitmeniniai ištekliai, sudarantys sąlygas integruotai ugdyti antros klasės mokinių kalbinius gebėjimus ir užtikrinti kalbinės veiklos rūšių dermę pamokoje. Mokiniams patiks kalbos ugdymui kūrybiškai taikomos išmaniosios technologijos, pateikiančios daugiau kaip šimtą mokomųjų objektų, suteiksiančių dar daugiau galimybių derinti kalbinės veiklos rūšis pamokoje, mokytis žaidžiant ir atliekant interaktyvias užduotis, papildančias spausdintines mokymo(si) priemones ir padedančias įtvirtinti žinias bei gebėjimus.

 

Lietuvių kalbos mokymosi komplektą LIETUVIŲ KALBA 2 KLASEI (serija TAIP!)  sudaro:

  • Vadovėliai (1 dalis, 2 dalis, 3 dalis)
  • Užrašai (1 dalis, 2 dalis, 3 dalis)
  • Pasitikrinamieji darbai
  • Skaitiniai
  • Mokytojo knyga virtualioje aplinkoje „Eduka klasė“ http://klase.eduka.lt/
  • Skaitmeninės priemonės virtualioje aplinkoje „Eduka klasė“ http://klase.eduka.lt/



Atsiliepimai

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Duomenys

Ugdymo sritis
Kalbinis ugdymas
Dalykas
Lietuvių kalba ir literatūra
Klasė
2 klasė
Kalba
Lietuvių
Tinkamumas specialiųjų poreikių mokiniams
Nepritaikytas
Puslapių skaičius
84
Pirmojo leidimo metai
2017
Leidimas
Naujas (pirmasis)
ISBN
9785430067007
Būsena
Galiojantis
Skaitmeninis
ne
Leidėjas
UAB „Šviesa“
Leidėjo adresas
Vytauto pr. 29, LT-44352 Kaunas
Leidėjo telefonas
8 37 409 126
Leidėjo svetainė
www.sviesa.lt
Leidėjo el. paštas
info@sviesa.lt
Paskirto vertintojo recenzija
vadovelio-ivertinimas