Edukacinis žaidimas „Knygos kelias“

Anotacija

Žaidimas suteikia vaikams galimybę pasijusti pirmųjų knygų savininkais, knygrišiais ir pirmaisiais spaudos darbuotojais. Siūloma išbandyti du knygos atsiradimo kelius – pasigaminti rankraštinę knygą ir atsispausdinti knygą pirmąja spausdinimo mašina. Žaidėjai tampa leidėjais: jie virtualiai rašo arba spausdina tekstą, gamina rašalą, piešia inicialus, pjausto ir lanksto pergamentą, susiuva ir papuošia knygą. Žaisdami vaikai plečia žodyną ir istorijos žinias: sužino, kas yra manuskriptas, inkunabulas, skriptoriumas, maca, iš ko viduramžiais buvo gaminamas rašalas, kaip veikė XV a. J. Gutenbergo sukurta spausdinimo mašina. Itin įdomus ir galbūt mažiau žinomas knygos istorijos faktas – knygos užbūrimas įrašant jos pradžioje vagis atbaidantį prakeiksmą; paprastai jis sudomina ne tik vaikus, bet ir suaugusiuosius.

Siekiant praplėsti vartotojų ratą buvo sukurta angliška žaidimo versija, žaidimas įgarsintas lietuvių ir anglų kalbomis. Taip patobulinta mobiliąja aplikacija galės naudotis ne tik užsieniečiai, bet ir regos negalią turintys asmenys bei ikimokyklinukai, dar nemokantys savarankiškai skaityti. Įdiegus „mokytojo“ režimą, žaidimą galima naudoti ir edukaciniais tikslais.

Papildoma informacija

Dalykas(-ai): Istorija Lietuvių kalba ir literatūra
Klasė(-ės): 1 2 3 4
Teikėjas: Kauno apskrities viešoji biblioteka
Ar mokama? Ne
Kalba: Lietuvių kalba Anglų kalba
Paskelbimo data: 2021-08-27 (atnaujinta: 2021-10-07)