Tarptautinis integruotas etnokultūros STEAM projektas

Grįžti

Tarptautinis integruotas etnokultūros STEAM projektas
event 2021-06-07 domain Nacionalinė švietimo agentūra label_outline Projektai ir konkursai

Tarptautinis integruotas etnokultūros STEAM projektas

Nuo 2021 metų sausio 1 d. Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos pradinio ugdymo mokytojų STEAM kūrybinė komanda pradėjo bendradarbiauti su Kolorado lituanistine mokykla (JAV). Tarptautiniu integruotu etnokultūros STEAM projektu siekiama susipažinti su Lietuvos etnografiniais regionais: Aukštaitija, Suvalkija, Dzūkija ir Žemaitija; įgyti daugiau žinių apie etnografinių regionų tradicinius valgius, tautinius drabužius, herbus, miestus, vietoves, tradicijas, papročius ir kt.; įtvirtinti lietuvių kalbos žodžių vartojimą, išmokti naujų žodžių ir kartu bendradarbiaujant su užsienyje gyvenančiais lietuvaičiais kurti, tirti, ieškoti, konstruoti, modeliuoti, patirti ir atrasti.

Per pirmąjį susitikimą kovo 20 dieną dalyviai, susiskirstę į keturias mišrias grupes, bendraudami ir bendradarbiaudami, ieškodami ir kurdami, nuotoliniu būdu aplankė patį didžiausią Lietuvos regioną – nuostabiąją Aukštaitiją. KTU Vaižganto progimnazijos pradinių klasių mokytojai visus pakvietė susipažinti su Aukštaitijos miestais ir jų herbais, aukštaitiškais tautiniais drabužiais, patiems pasigaminti ir  paragauti aukštaitiškų blynų. 

Antras virtualus susitikimas įvyko Suvalkijoje gegužės 8-ąją. Mokiniai aplankė Suvalkiją, susipažino su puodininkystės tradicijomis, nusipynė margaspalves apyrankes ir sužinojo, kokiose stubose gyveno suvalkiečiai. 

Džiugu, kad KTU Vaižganto progimnazijos pradinio ugdymo mokytojos Jolanta Vaitkevičienė, Jūratė Valančauskienė, Agnė Varžukienė, Česlova Žukienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Eglė Grinkevičienė įsitraukė į šį STEAM projektą norėdamos paskatinti pradinių klasių mokinių patyriminį mokymąsi, darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, kūrybiškumą sprendžiant problemas ir įgytos patirties pritaikymą realiame gyvenime. Taip lavinamas pradinių klasių mokinių informatinis mąstymas, mokoma kūrybiško ir atsakingo šiuolaikinių technologijų taikymo, užtikrinamas technologijų, inžinerijos, menų, matematikos žinių integralumas sujungiant formalųjų ir neformalųjį ugdymus. Tai galbūt nedideli, bet itin svarbūs žingsniai kitokio ugdymo link.

KTU Vaižganto progimnazijos informacija


Renginių kalendorius