Veiklos pamokose: STEAM eksperimentai, 3D atvirukai, konstravimo ir anglų kalbos integracija

Grįžti

Veiklos pamokose: STEAM eksperimentai, 3D atvirukai, konstravimo ir anglų kalbos integracija
event 2021-04-13 domain Nacionalinė švietimo agentūra label_outline Aktualijos

Veiklos pamokose: STEAM eksperimentai, 3D atvirukai, konstravimo ir anglų kalbos integracija

STEAM EKSPERIMENTAS: IŠ KUR ATSIRADO GINTARAI IR AR JIE TIKRI?

1b klasės mokiniai kartu su savo mokytoja I. Aurylaite susipažino su Baltijos jūros vandens savybėmis ir gyventojais. Žuvims labai svarbus vandens druskingumas, na o ruoniams tai nėra itin svarbu. Baltijos jūros dugne slepiasi paskendę medžiai, kurių kadaise buvo sausumoje. Tačiau dėl ledyno tirpsmo liko dugne. Šių medžių sakai paliko Lietuvos auksą – gintarą. Siaučiant didelėms bangoms, gintaras yra išplaunamas į krantą.

Ar kada susimąstėte, kodėl gintaras Baltijos jūroje neplaukioja, o guli jos dugne? 1b klasės mokiniai pabandė atsakyti į šį klausimą, atlikdami eksperimentą, kurio metu jie palygino Baltijos jūros ir Raudonosios jūros druskingumą.

Virtuali pamoka buvo paremta filmuotos medžiagos informacija – https://www.youtube.com/watch?v=7QJsXemSxp0&t=187s .

LEGENDA ATGIMSTA 3D ATVIRUKE

Ruošiantis Vilniaus miesto gimtadieniui,  KTU Vaižganto progimnazijos 1b klasės mokiniai kartu su savo mokytoja I. Aurylaite dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse „Sapnuoju Vilnių“. Užsiėmimų metu mokiniai parengė darbelį „Sapnuoju Vilnių“. Legenda, primenanti šalies gilią istoriją, kuri byloja apie Vilniaus miesto įkūrimą, atgimsta 3D formatu.

Kadais Lietuvos Didysis kunigaikštis Gediminas po sunkios medžioklės Šventaragio slėnyje susapnavo sapną apie staugiantį geležinį vilką ant kalno. Sapną paaiškino žynys Lizdeika, kuris išpranašavo, jog šioje vietoje iškils miestas, garsas apie jį plačiai pasklis. Tuomet upių santakoje buvo supiltas piliakalnis ir pastatyta Gedimino pilis. Šiomis dienomis Vilnius yra Lietuvos sostinė, o jos širdyje stovi Gedimino pilis. Džiugu, kad 1b klasės mokinių darbeliai mus nukelia atgal į istoriją ir nors mintimis grįžtame į mūsų sostinę Vilnių.

Popierinėje platformoje, kuri simbolizuoja Šventaragio slėnį, atgijo pagrindiniai legendos „Sapnuoju Vilnių“ veikėjai – Gediminas, Lizdeika ir Tauras, bei geležinis vilkas.

Užsiėmimas paremtas filmuotomis medžiagomis „Virtualios kūrybinės dirbtuvės „Sapnuoju Vilnių“ ir „Vilniaus Geležinis Vilkas“. Prieigos per internetą: https://www.youtube.com/watch?v=XUjuN5xSsm8 ; https://www.youtube.com/watch?v=JaO_FwSveIo&t=735s .

 

STEAM KONSTRAVIMO IR ANGLŲ KALBOS INTEGRACIJA

KTU Vaižganto progimnazijoje, praktikos savaitės veiklų metu, 5d, 6a ir 6b anglų kalbos klasių pogrupiai kartu su savo mokytoja E. Grinkevičiene kūrė svajonių namus, konstravo ateities mašinas ir leido vaizduotei plaukti pristatant savo drabužių kolekcijas. Šios praktinės veiklos ne tik leido mokiniams atitrūkti nuo kasdieninio ir įprasto ugdymo proceso bei padarė jį įdomesniu, bet ir leido lavinti kūrybiškumą, skatinti patirtinį mokymąsi ir suvokimą, kad kiekvienas mes esame kūrėjai, tik reikia šiek tiek noro ir paskatinimo tai daryti. Progimnazistai itin džiaugėsi savo atskleistais, unikaliais gebėjimais konstruoti, modeliuoti ir sukurti, taikydami įvairias technikas: piešė ranka, projektavo „Minecraft“, „Paint“, „3D Paint“ ir „EdrawMax“ platformose. Jie pasijuto ne tik esą maži inžinieriai ar kūrėjai, bet ir savo gyvenimų kalviai. Kviečiame ne tik pasižvalgyti ir įvertinti, bet ir panaudoti praktiškai!



Medžiagą viešinimui parengė KTU Vaižganto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Eglė Grinkevičienė

Renginių kalendorius