Europos ugdymo ir mokymo sistemų stebėjimo struktūriniai rodikliai 2019 m. bei svarbiausių nuo 2015 m. vykdytų reformų apžvalga

Grįžti

Europos ugdymo ir mokymo sistemų stebėjimo struktūriniai rodikliai 2019 m. bei svarbiausių nuo 2015 m. vykdytų reformų apžvalga
event 2020-12-04 domain School Education Gateway label_outline Aktualijos

Europos ugdymo ir mokymo sistemų stebėjimo struktūriniai rodikliai 2019 m. bei svarbiausių nuo 2015 m. vykdytų reformų apžvalga

Šioje ataskaitoje pateikiami daugiau nei 35 atnaujinti struktūriniai švietimo politikos rodikliai 2018–2019 mokslo ir studijų metais. Leidinyje nagrinėjamos šešios svarbiausios švietimo politikos sritys: ikimokyklinis ugdymas ir priežiūra, pasiekimai ugdant pagrindinius įgūdžius, mokyklos ir mokymo nebaigimas, aukštasis mokslas, absolventų galimybės įsidarbinti ir mokymosi mobilumas.

Ataskaitoje taip pat pateikiama trumpa pagrindinių minėtų politikos sričių reformų, vykdytų nuo 2014–2015 mokslo ir studijų metų pradžios ir vėliau, apžvalga. Dalis šios ataskaitos informacijos, susijusios su ES valstybėmis narėmis, buvo paskelbta leidinyje Švietimo ir mokymo stebėsenos biuletenis, 2019 m..

  • Paskelbė: Europos Komisija
  • Metai: 2019 m.
  • Leidinio kalbos: anglų

Ataskaitą „Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe - 2020: Overview of Major Reforms since 2015“ galite skaityti čia.


Renginių kalendorius